Renata Leśniewska-Grzywacz
tel. (48) 618 36 10
e-mail: sekretarz@wierzbica.pl
- Sekretarz w zakresie ustalonym przez Wójta, kieruje bieżącą pracą Urzędu,
zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania, nadzoruje
i koordynuje działalność wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu i w tym zakresie
podlegają mu bezpośrednio Kierownicy.
- Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) pełnienie funkcji Kierownika Urzędu w razie nieobecności Wójta;
2) sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem bieżących zadań przez komórki organizacyjne Urzędu i przestrzeganiem regulaminów, zarządzeń Wójta oraz instrukcji kancelaryjnej;
3) nadzorowanie przestrzegania terminowego załatwiania petycji, skarg i wniosków;
4) nadzorowanie udzielania odpowiedzi w zakresie informacji publicznej;
5) koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów regulujących strukturę i zasady działania Urzędu;
6) sprawowanie nadzoru nad doskonaleniem kadr;
7) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
8) sprawowanie nadzoru nad procesem informatyzacji Urzędu, zakupami środków trwałych i remontami;
9) koordynowanie zadań związanych z planowaniem pracy w Urzędzie.
- Sekretarz realizuje i nadzoruje zadania, o których mowa w ust. 1 i 2, za pośrednictwem
Kierowników komórek organizacyjnych Urzędu oraz przy współpracy z Kierownikami
jednostek organizacyjnych.
- Sekretarzowi podlega:
– Referat Organizacyjno-Prawny;
– Referat Oświaty z wyłączeniem spraw finansowych.
- Sekretarz pełni funkcję Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego oraz bezpośrednio
nadzoruje realizację zadań przez Referat Spraw Obywatelskich – Urząd Stanu Cywilnego.
Do góry