Sekretarz

Renata  Leśniewska-Grzywacz
tel. (48) 618 36 10
e-mail: sekretarz@wierzbica.pl
  1. Sekretarz w zakresie ustalonym przez Wójta, kieruje bieżącą pracą Urzędu,
    zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania, nadzoruje
    i koordynuje działalność wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu i w tym zakresie
    podlegają mu bezpośrednio Kierownicy.
  2. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
    1) pełnienie funkcji Kierownika Urzędu w razie nieobecności Wójta;
    2) sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem bieżących zadań przez komórki organizacyjne Urzędu i przestrzeganiem regulaminów, zarządzeń Wójta oraz instrukcji kancelaryjnej;
    3) nadzorowanie przestrzegania terminowego załatwiania petycji, skarg i wniosków;
    4) nadzorowanie udzielania odpowiedzi w zakresie informacji publicznej;
    5) koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów regulujących strukturę i zasady działania Urzędu;
    6) sprawowanie nadzoru nad doskonaleniem kadr;
    7) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
    8) sprawowanie nadzoru nad procesem informatyzacji Urzędu, zakupami środków trwałych i remontami;
    9) koordynowanie zadań związanych z planowaniem pracy w Urzędzie.
  3. Sekretarz realizuje i nadzoruje zadania, o których mowa w ust. 1 i 2, za pośrednictwem
    Kierowników komórek organizacyjnych Urzędu oraz przy współpracy z Kierownikami
    jednostek organizacyjnych.
  4. Sekretarzowi podlega:
    – Referat Organizacyjno-Prawny;
    – Referat Oświaty z wyłączeniem spraw finansowych.
  5. Sekretarz pełni funkcję Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego oraz bezpośrednio
    nadzoruje realizację zadań przez Referat Spraw Obywatelskich – Urząd Stanu Cywilnego.

Do góry