Szkolenie on-line organizowane przez LGD Wspólny Trakt

Wspólny Trakt

Już 11 maja 2021 r. odbędzie się bezpłatne szkolenie on-line/webinarium dla osób fizycznych/przedsiębiorców zainteresowanych złożeniem wniosku o wsparcie finansowe w ramach planowanych w tym roku naborach wniosków
z przedsięwzięć:

  • Podejmowanie działalności gospodarczej
  • Rozwijanie działalności gospodarczej

(zgłoszenia przyjmujemy do 7.05.2021 r. do godziny 15:00)

Termin webinarium:  11.05.2021 r. godz. 10:00

ZASADY UDZIAŁU W SZKOLENIU ON-LINE/WEBINARIUM:

Webinaria organizujemy przy wykorzystaniu platformy ClickMeeting, która pozwala na udział w szkoleniu przy wykorzystaniu przeglądarki, bez konieczności pobierania i instalowania dodatkowych programów.

Aby wziąć w nim udział należy skan lub zdjęcie podpisanego formularza zgłoszeniowego przesłać na adres: lgd@wspolnytrakt.pl w terminach podanych powyżej.

Dzień przed rozpoczęciem szkolenia pracownik Lokalnej Grupy Działania „Wspólny Trakt” prześle e-mail zawierający wszystkie konieczne dane niezbędne do przystąpienia do webinarium (zalogowania się do pokoju konferencyjnego).

Po otrzymaniu linku na podany adres mailowy należy go kliknąć i postępować zgodnie z wyświetlanymi informacjami. Polecamy zapoznanie się z filmem wyjaśniającym, jak przystąpić do webinarium: https://youtu.be/ZFWhNh2KHro

W przypadku problemów z logowaniem prosimy o kontakt do godz. 9.50 w dniu szkolenia.

Zalecane jest zalogowanie się kilkanaście minut przed rozpoczęciem webinarium.

UWAGA!

Udział w szkoleniu jest bezpłatny

Organizator webinarium:

Lokalna Grupa Działania Wspólny Trakt

Do góry